Regulatorna agencija za komunikacije (Agencija) u saradnji i uz učešće organizacija i institucija okupljenih u Mrežu za medijsku i informacijsku pismenost, od 19. do 29. oktobra organizuje treću po redu kampanju „Dani medijske i informacijske pismenosti“.
Kampanja je pokrenuta sa ciljem isticanja društvenog značaja medijske i informacijske pismenosti (MIP) i promocije projekata različitih aktera u ovoj oblasti, po uzoru na tematske kampanje u drugim državama, ali i regionalne i globalne kampanje kao što su EU Media Literacy Week ili UNESCO-va Globalna sedmica MIP.
Centralni događaj u sklopu kampanje je „Sajam medijske i informacijske pismenosti“, 25. oktobra u Europe House u Sarajevu. Sajam je prilika da se roditelji, djeca, studenti, nastavnici, bibliotekari i drugi upoznaju sa raznolikim materijalima kao što su publikacije, audio-vizuelni sadržaji, aplikacije, kvizovi i sl. koje su na različite teme iz oblasti MIP izradile organizacije i institucije u BiH, ali i da steknu nova znanja i vještine kroz radionice i predavanja.
U okviru kampanje biće održana i konferencija na temu „Pametno korištenje medija: odgoj djece i mladih uz digitalne medije i umjetnu inteligenciju“. Konferenciju organizuju „Mediacentar“ Sarajevo i Transitions 27. oktobra u Hotelu Holiday u Sarajevu.
„Dane medijske i informacijske pismenosti u Bosni i Hercegovini“ obilježiće prikladnim radionicama, predavanjima, izložbama i debatama namijenjenim za studente četiri univerzitetska centra u BiH: Fakultet političkih nauka UNIIBL, Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Fakultet političkih nauka UNSA i Filozofski fakultet Univerziteta u Istočnom Sarajevu.
Pored toga, predavanja i radionice za djecu i mlade, te roditelje organizovaće i Ombudsman za djecu RS, KJU „Porodično savjetovalište“, JU Biblioteke Sarajeva i Centar za sigurni internet, a prezentacije za nastavnike Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje i U.G. „Zašto ne“, dok će radionicu za stanovništvo treće dobi organizovati Centar za promociju civilnog društva.
Radio Gradačac će kreiranjem odgovarajućih tematskih medijskih sadržaja i izvještavanjem o kampanji skrenuti pažnju na značaj odgovornog i bezbjednog korištenja digitalnih tehnologija.
Opšriniji program kampanje dostupan je na web stranici: www.medijskapismenost.ba i na društvenim mrežama Agencije.