Najnovije vijesti

Bh. šljiva jedinstven i prepoznatljiv proizvod

18/02/2018 | objavio Radio Gradačac
Bh. šljiva jedinstven i prepoznatljiv proizvod
Biznis

Prezentacija i izbor logotipa Marketinške asocijacije BiH šljive koja djeluje pri udruženju za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla, bila je tema sjednice članova ove asocijacije. Na sastanku su predstavljeni prijedlozi marketing strategije Asocijacije s ciljem zaštite brenda bh. šljive na tržištu.

Sekretar Udruženja za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla, Suad Selimović, kazao je da će jedno od ponuđenih dizajniranih rješenja za logotip bh. šljive biti na pakovanjima šljive koja se izvozi na tržište EU. Po njegovim riječima, Njemačka je najznačajniji kupac bh. šljive te je prošle godine oko 64 posto izvezene šljive upravo izvezeno u tu zemlju. Također, dodao je, Rusija postaje značajan kupac voća i povrća iz BiH.

O razlozima osnivanja Marketinške asocijacije BiH šljive i mogućnostima plasmana prepoznatljivog proizvoda na tržišta EU i Rusije za Radio Gradačac govorio je Suad Selimović, sekretar Udruženja za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla.

 

 

Marketinška asocijacija BiH šljive uspostavljena je u decembru prošle godine kako bi se izvršila zaštita bh. brenda za firme koje izvoze na EU tržište i Rusiju, te da se zajednički nastupi na tržištu kroz kvalitetnu marketinšku strategiju. Među osnivačima su i firme Late i PMG ViP uz Gradačca. Selimović ističe da je otvorena mogućnost za učlanjenje u ovu asocijaciju i ostalih firmi koje se bave izvozom.

Radio Gradačac / Kantonalna privredna komora Tuzla

Comments are closed.

YouTube