Povodom unapređenja efikasosti u radu vijeća mjesnih zajednica Grada Gradačac i bržeg i funkcionalnijeg rješavanja potreba građana jučer je gradonačelnik HAjrudin Mehanović održao sastanak sa predsjednicima vijeća mjesnih zajednica.
Poučeni iskustvom i poteškoćama s kojima se protekle zime suočila zimska služba u održavanju prohodnosti puteva Gradonačelnik je predložio drugi modalitet organizacije zimskog održavanja puteva. Naveo je da zimska služba na teritoriji grada obuhvata održavanje prohodnosti 260 km lokalnih i nekategorisanih puteva. Dosadašnji trogodišnji Okvirni sporazum koji je istekao ove godine sadržavao je ugovornu obavezu da operater ima u pripravnosti četiri kamiona. U slučejevima velikih sniježnih padavina, kakva je bila protekle zime, visina snijega je bila od oko 80 cm u nizinama do preko 150 cm u višim područjima, tako organizovana zimska služba nije mogla odgovoriti zadatku.
Iz tog razloga je predložio da mjesne zajednice dostave svoje prijedloge da li su spremne same organizovati zimsku službu na način da im Grad prebaci sredstva a mjesne zajednice da nađu izvođača koji posjeduje adekvatnu mehanizaciju za čišćenje snijega. Glavni lokalni putevi bi ostali u domenu gradskog održavanja putem izbora operatera kao i oni putevi za koje mjesne zajednice ne ispolje interes da sami organizuju zimsku službu. Zbog termina raspisivanja javnog poziva zaključeno je da se prijedlozi od strane mjesnih zajedica gradskoj upravi dostave do 20. juna.
Predsjednici mjesnih zajednica iznijeli su nezadovoljstvo dosadašnjim ljetnim održavanjem puteva zbog nepostojanja koordinacije između rukovodstva MZ i operatera na ljetnom održavanju, odnosno nadležne Gradske službe. Istakli su da je posipni materijal dostavljan građanima mimo zahtjeva i prijedloga vijeća mjesnih zajednica i često su rađeni putevi od manjeg prioriteta. Gradončelnik je konstatovao da je jedini zakonit i prihvatljiv način da mjesne zajednice upute svoj zahtjev Gradskoj službi za komunalne poslove koja treba operateru da izda nalog za realizaciju u skladu sa programom ljetnog održavanja puteva.
Po pitanju održavanja javne rasvjete predstavnici mjesnih zajednica su iznijeli svoje zadovoljstvo te konstatovali da je novi model održavanja na način da je ona povjerena JP „Parkinzi“ Gradačac daleko efikasniji. Gradonačelnik je iznio da je jedan od većih problema s kojim se susreo prilikom preuzimanja mandata nezadovoljstvo građana zbog neadekvatnog održavanja javne rasvjete. Neizmirene obaveze prema izabranom izvođaču su bile oko 130.000 KM a godišnji iznos planiran u budžetima prethodnih godina za održavanje javne rasvjete je bio oko 70.000 KM. Bez obzira na nagomilani dug prema izvođaču blizu polovina javne rasvjete nije bila u finkciji.
Na sastanku je detektovan problem sa divljim deponijama. U svim mjesnim zajednicama postoji veći ili manji broj njih. Odlažu se razne vrste otpada od građevinskog materijala, kućanskih uređaja, nerazgradivog plastičnog i najlonskog otpada pa do životinjskih ostataka i hemijskog otpada. Zaključeno je da vijeća mjesnih zajednica lociraju divlje deponije na svom teritoriju i da preciziraju zahvaćenu površinu i količinu otpada kako bi se moglo djelovati u smislu njihove sanacije te da bi gradska inspekcija poduzela adekvatne mjere u sankcionisanju nedozvoljenog ponašanja neodgovornih pojedinica.
Radio Gradačac / Grad Gradačac