Najnovije vijesti

SAJAM ŠLJIVE: Održana prezentacija Marketinške agencije “BiH šljiva”

30/08/2018 | objavio Radio Gradačac
SAJAM ŠLJIVE: Održana prezentacija Marketinške agencije “BiH šljiva”
Biznis

Drugog dana 45. Međunarodnog sajma poljoprivrede i prehrambene industrije u Gradačcu održana je prezentacija na temu “BiH šljiva-Evropski kvalitet-Evropski brend“ u organizaciji Marketiške asocijacije „BiH šljive“, o čemu je govorio sekretar Suad Selimović.

Kako je istaknuto, bosanskohercegovačka šljiva je jedna od najpoznatijih brendova i tražena je na tržištu Evropske unije i Ruske federacije. Kako bi se kvalitetno izašlo na tržište, nekoliko izvoznika i privrednih subjekata odlučilo se na udruživanje u Marketinšku asocijaciju “BiH šljive“.Incijativa je pokrenuta u decembru 2016. a Agencija je osnovana u novembru naredne godine i registrovana je u sklopu Kantonalne privredne komore Tuzlanskog kantona.

Ubrzo je pokrenut projekat uspostave identiteta bh. šljive u sklopu kojeg je pokrenuta kampanja registracije brenda po evropskim standardima. Na ovaj način očekuje se da plava plava ljepotica postati verfikovani evropski brend.

Podpredsjednik Asocijacije Ibrahim Latifović, vlasnik „PZ Late“ ističe da je prije 5-6 godina u Brčkom govorio kako je potrebno udruživanje proizvođača, prerađivača i izvoznika bh. šljive, kako bi se zaštitili na tržištu i mogli ispoštovati narudžbe i želje kupaca.

 „Sada vidimo da je to moguće. Imamo odlične proizvođače šljiva koji znaju proizvesti kvalitetan proizvod. Ova godina nam nije išla na ruku. Moramo imati veće zasade i kvalitetan proizvod, prepoznatljivu ambalažu i etiketu, što će nam omogućiti siguran plasman u tržište“, rekao je Latifović.

On se posebno osvrnuo na ovogodišnji plasman šljive rekavši kako proizvođači, izvoznici iz susjedne Srbije su uspjeli plasirati svoj proizvod bez obzira na cijenu, što kod nas nije bio slučaj.

„Nažalost, sve što radimo, radimo bez insititucija države. Ne pružaju nam niti stručnu, niti materijalnu pomoć. Mi smo u asocijaciji kao brod bez kormilara“, poručio je Latifović.

U Marketinškoj asocijaciji “BiH šljiva” trenutno je udruženo sedam firmi i očekuju da će se u narednom periodu broj povećati.

Radio Gradačac / Služba za informisanje Gradačačkog sajma

Comments are closed.

YouTube