Najnovije vijesti

FOTO: Kula u majstorici izborila polufinale plej-ofa

25/03/2018 | objavio Radio Gradačac
FOTO: Kula u majstorici izborila polufinale plej-ofa
Odbojka

Odbojkašice OK “Kula-Gradačac” plasman u polufinale plej-ofa odbojkaškog prvenstva Bosne i Hercegovine za žene ostvarile su pobjedom u trećoj utakmici nad ekipom OK “Goražde” rezultatom 3:1 (po setovima: 15:25, 25:5, 25:16 i 25:18).

Malo tko je očekivao da će nakon ubjedljive pobjede u Goraždu (0:3) izabranice trenera Gorana Hadžića prolazak u polufinale morati tražiti u majstorici. Za to su se u petak pobrinule veoma raspoložene odbojkašice Goražda, koje su u uzvratnoj utakmici u Pelagićevu pobjedile rezultatom 1:3 i tako podgrijale nadu da bi mogle napraviti senzaciju.

To je nagovijestio i početak majstorice, koja je odigrana u subotu, kada je ekipa trenerice Erne Marevac osvojila prvi set rezultatom 15:25. Tek tada se bude odbojkašice Kule-Gradačac i u narednom setu ekspresno vraćaju samopouzdanje pobijedivši 25:5. I nastavak utakmice bio je uzbudljiv, ali su domaće odbojkašice uspjele nametnuti svoj tempo igre i doći do pobjede koja ih vodi u naredni krug takmičenja.

U ženskoj konkurenciji u polufinale plej-ofa plasirali su se: ŽOK „Bimal-Jedinstvo“ Brčko, ŽOK „Gacko“ Gacko, UOK „Banjaluka Voley“ Banja Luka i OK “Kula-Gradačac” Gradačac.

Kula-Gradačac u polufinalu plej-ofa igra protiv Gacka, koje je u dva meča bilo uspješnije od Modriče. Prvi meč igra se u Gacku.

Kula-Gradačac – Goražde 3:1 (treća utakmica ¼ finala plej-ofa)

Pelagićevo, Sportska dvorana „ Vaso Pelagić“. Gledalaca: 50. Sudije: Almir Muslić (Bihać) i Milan Nikolić (Brčko). Delegat: Nihad Mulaosmanović (Tuzla). Rezultat: Kula-Gradačac – Goražde 3:1 (15:25, 25:5, 25:16 i 25:18).

Kula-Gradačac: Đapa, Lipovac, Osmanlić, Mandžukić, Hadžić, Čandić, Radišković, Lazarević, Božić, Džodžaljević, Ninković, Đurica. Trener. Goran Hadžić.

Goražde: Obuća, Vesnić, Imamović, Spahović, Džida, Banjanin, Sorak, Merkez, Rašidović. Trener: Erna Marevac.

 

Radio Gradačac

Comments are closed.