Najnovije vijesti

Mliječna industrija 99 od marta na listi izvoznika u EU

18/02/2016 | objavio Radio Gradačac
Mliječna industrija 99 od marta na listi izvoznika u EU
Biznis

 

Mliječna industrija 99 novo je ime na našem tržištu. Prvi proizvodi na policama trgovina pojavili su se početkom godine, skrećući pažnju na sebe, što je bio razlog za razgovor sa direktoricom ove kompanije Indirom Omeragić. Kako je izjavila za Radio Gradačac, riječ je o nastavku uspješne proizvodnje i razrađenom poslu koji je domaći investitor preuzeo nakon povlačenja kompanije Zott.

 

IndiraA

 

„Do transformacije je došlo nakon odluke Zott-a da se povuče sa proizvodnjom bijele linije sa našeg područja. Nismo mogli dozvoliti da u pitanje dođe položaj 1500 kooperanata i 55 zaposlenih radnika, tako da nas je preuzeo domaći vlasnik, TMD-AGS“ kaže Omeragić i dodaje: „Firma je preuzeta 1.oktobra prošle, a sa 1.januarom ove godine startali smo sa novim brendom i prvim proizvodima.“

 

1A

 

„Pored standardnih UHT proizvoda, na tržište smo izbacili i neke novitete, odn. počeli smo raditi pavlaku/kiselo vrhnje. Imamo 3 nova proizvoda sa 3 različite masnoće. U skorije vrijeme ubacit ćemo i još neke novitete, poput pavlake od 300 g“ najavljuje direktorica MI99 koja je prezadovoljna prvim reakcijama potrošača i naručilaca.

 

7A

 

Najmodernija mljekara u BiH intenzivno radi na očuvanju kvalitete svoje proizvodnje, koja se analizira svakodnevno u skladu za najboljom praksom i normama. Dnevni kapaciteti su od 80 – 250 t mlijeka, u zavisnosti od sirovine, ali i ugovorenih narudžbi. Akcenat je na domaćem tržištu, uz istovremene pripreme za početak izvoza na evropsko. 

 

5A

8A

 

„Svjesni smo jake konkurencije na bh.tržištu, gdje planiramo da se pozicioniramo među vodeće mljekare. Još uvijek nismo počeli izvoz u EU. 8.marta ćemo biti uvršteni na listu mljekara koje mogu izvoziti na ovo zahtjevno tržište, tako da i s te strane očekujemo pozitivne rezultate“ najavljuje Indira Omeragić.

MI99 predstavlja pozitivan primjer transformacije iz inostranog u domaće vlasništvo uz očuvanje radnih mjesta i kooperanata. Na ruku ide i jačanje svijesti potrošača o potrebi korištenja domaćih proizvoda, ali i najave da bi se proizvodi ovog brenda uskoro mogli naći i na turskom tržištu.

 

3A

MKH/Radio Gradačac

 

 

 

Comments are closed.

YouTube