Najnovije vijesti

U četvrtak prezentacija “Analize rezultata istraživanja položaja mladih na području Gradačca”

07/05/2019 | objavio Radio Gradačac
U četvrtak prezentacija “Analize rezultata istraživanja položaja mladih na području Gradačca”
Grad

U okviru nastavka realizacije aktivnosti projekta “Strategija za mlade Općine Gradačac 2019-2023. godina”, Vijeće mladih općine Gradačac organizuje javnu prezentaciju “Analize rezultata istraživanja položaja mladih na području Gradačca” koja će se održati u četvrtak (9.5.2019.) u Sali za sastanke Općine Gradačac sa početkom od 13 sati.

Projekat “Strategija za mlade općine Gradačac 2019-2023. godina” implementira se u okviru Regionalnog programa lokalne demokratije na Zapadnom Balkanu (ReLOaD), koji finansira Europska unija, a sprovodi Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP).

Istraživanje, koje je obuhvatilo 369 mladih osoba iz urbanih i ruralnih zajednica u općini Gradačac, sprovedeno je tokom januara i februara mjeseca. Među ispitanicima je bio jednak omjer muškaraca i žena, uzrasta od 15 do 30 godina, te će cjelokupna zajednica dobiti vrlo bitne informacije i jasnu sliku trenutnog stanja mladih u Gradačcu.

Ovo istraživanje je jedna od najvažnijih aktivnosti u izradi Strategije, jer će radne grupe, na osnovu njegovih rezultata, odrediti strateške ciljeve i pravce djelovanja, kao i preporuke za unapređenje položaja mladih u zajednici. Vrlo važan partner ovog projekta je Institut za razvoj mladih KULT, s obizirom na to da su upravo oni radili na izradi anketa te ih obradili, a bit će uključeni i narednim koracima potrebnim za izradu Strategije.

Strategija je dokument koji će identificirati potrebe mladih na lokalnom nivou, a oni su upravo ti koji trebaju da preuzmu inicijativu i da utiču na one koji donose odluke, kako bi se njihov položaj poboljšao. To je jedini ispravan način vođenja brige i politike o mladima, koji će odražavati stvarne potrebe istih i jasno definirati način implementacije.

Radio Gradačac / Vijeće mladih općine Gradačac

 

Comments are closed.